Innovam en serveis d’assessorament i suport tècnic

18 · juny · 2025

APAEMA continua innovant en l’oferta d’assessorament i de suport tècnic, una de les nostres principals raons de ser, acompanyar els pagesos i pageses, professionals i no professional, en la seva ampliació de coneixements. De fet, ens sentim molt satisfets perquè el servei és un dels motius principals pels quals anam sumant socis.

Sempre amb la voluntat d’atendre les necessitats i inquietuds dels beneficiaris, en els darrers temps hem ampliat les accions en els capítols següents:

Per a socis d’APAEMA

  • Assessorament en tècniques regeneratives i reconversió cap a l’agricultura ecològica, que duem a terme des de 2024 i que ampliarem fins al 2026 de manera gratuïta per als socis que ho demanin, gràcies al suport de la Fundació Mallorca Preservation. 
  • Assessorament en prevenció de malbaratament d’aigua i adaptació al canvi climàtic, un servei que també és gratuït per a tots els socis i que desenvolupam amb el suport de la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural del Govern de les Illes Balears. Ens hi posàrem el 2024 i confiam a renovar any a any l’ajuda per dur-lo a terme.

Exclusiu per als membres de l’ADV d’APAEMA

  • Oferim assessorament per a la introducció del quadern digital a les explotacions i avaluació de la qualitat de la terra per a membres de l’ADV, que duim a terme amb el finançament dels programes LEADER 2024.

  • I enguany hem iniciat un servei d’assessorament en ús responsable de fitosanitaris en agricultura ecològica de Mallorca, amb el suport del Consell de Mallorca, fins a l’octubre d’enguany.

Si vols saber-ne més de l’assessorament que oferim als socis d’APAEMA, trobaràs més informació aquí.

Si vols saber què és l’ADV, tota la resta de serveis que ofereix, i com pots fer-te’n membre, entra aquí.