El nostre lligam neix a Sóller i a la Serra de Tramuntana. Elaboram les nostres herbes recuperant una recepta familiar centenària i treballant amb plantes ecològiques cultivades majoritàriament a la Serra. Per a nosaltres, elaborar herbes és una manera de mantenir viu un sabor, una tradició i un paisatge que formen part de Mallorca.
- Sí
Feim una producció molt petita i artesanal: una única maceració a l’any amb 38 plantes i cada ampolla numerada. Les nostres Herbes de Mallorca són ecològiques, compten amb la IGP Herbes de Mallorca i amb el distintiu Serra de Tramuntana Patrimoni Mundial. Apostam també per una producció sostenible: utilitzam ampolles de vidre reciclat i fomentam el seu retorn per poder-les reutilitzar. Elaboram poc, amb calma, reduint residus i amb el màxim vincle possible amb el territori.
- Venda a finca
- Venda a mercats setmanals
- Venda a petit comerç
- Venda on-line
- Sí
- Visites
- Degustacions
- En produim derivats alimentaris (confitures, conserves, etc.)
- No
- Sí
- Cartró o paper
- Vidre
- Assegurances
El directori d'APAEMA és una eina per a consumidors i professionals que busquen productors ecològics a Mallorca amb un valor afegit. No només permet filtrar per pràctiques agràries sostenibles, sinó que també destaca els esforços socials i mediambientals que els productors implementen voluntàriament, més enllà del que exigeix la normativa oficial d'agricultura ecològica. T'animam a explorar els múltiples filtres que ofereix.
